THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, September 19, 2009

Esok rayerr..







salam






sempat lagik nk buat entri ni..hehehe..diatas adalah baju raya saya thn ini,terima kasih.



semuanya pasal aktiviti kami meronda2 sekitar kompleks warta dgn kompleks pkns bangi. perghh meriah.tp tak padat sgt...masih boleh nk belek2 brg dgn selesa.






Misi utaman mencari bj raya aku.punyalah seksa..pesen skg ni jgn tak tau..dok jarang sana,jarang sini,kena pakai inner bagai.baju cantik2,tp tu la mslhnya.pehtu saiz org cam haku ni pn hagak2 susah ler nk dpt yg readymade.kalau ada pn tak ngam dgn badan.setelah puas kuar masuk fitting room kat warta, kitorg gi kompleks pkns plak.punyalah ramai org.semua pn nk shopping last minit. tp mmg byk pilihan kat sini.cuma ada sesetengah booth tu tak sediakan fitting room, so susah la aku nak menerai baju2 yg aku berkenan.akhirnya...setelah hampir dua jam misi mencari, aku pn jumpa bj yg aku berkenaan dan kena la plak dgn tema thn ni iaitu cokelat.bila dh terai, dh ternyata senonoh utk aku,aku terus je proceed..takyah nk carik2 lain lagik...iman dh kelaparan, pastu ilham plak aku tinggalkan kat umah mak..kang tak menjadik keje plak org tua tu kang.so,kena cepat2.jeng..jeng..harusss tunjuk baju raya kat sini..huhu..so diatas tu mmg lah bj raya saya.puas hati sbb dpt carik kaler cokelat walaupun secara kasarnya lebih byk kaler oren disitu..ngeh..ngeh..




tak lengkap la kalau akak tak beli tudung kan...so mmg dh plan nk gi ariani.so,we went straight there.pn ramai org.bayak saiz tudung dah abis especially yg diorg bg diskaun kaw2 punya.aritu aku beli 75 hengget,tp smlm diorg jual 40hengget aje okeh.rasa mcm nk beli gak utk pakai gi keje, tp takder saiz.sedey! at last dpt gak tudung kaler cokelat setelah 18ribu kali menerai.letih!




so,selesai lah bab baju kami anak beranak.alhamdulillah.pagi ni sdg packing2 utk balik bangi ptg ni (kot?)...dah 2 ari ujan.baju tak kering..termasuk bj melayu iman dan mady.harap2 ptg ni kering la kan.




td sdg dok packing bj ilham,teringat nk snap gmbr bj2 yg cute yg dia blm boleh pakai raya ni.ingatkan dh boleh pakai, tp rupanya still besar la bj2 tu.tak sabo sbnrnya nak meregek anak aku sowang tuh!
okehla,nak buat entri lain psl baju raya ilham plaks. kena buat sorok2 ,nanti laki aku nampak tak ke haru dibuatnya.huhu














2 comments:

mummy said...

perghh! tayang baju raya tu!! weei, mady tak nampak bukak ke blog ko ni? hahahah! ha, alang2 ko tayang, baik tayang gak baju Ilham yg aku beli tu. nak lagik riak, baju Iman dr Landen pun tayang sekali. baru ngam ho!

mama_najmy said...

mady is IT blind okeh.
dah snap gmbr2 baju makcu bg ilham tu,tp blm sempat upload.baju dr landen tu, nak tayang bila iman pakai nanti...tunggu...satu2 persatu haku meriakkan diri nanti...uhukksss...*meriak dgn pemberian org* tq nekcu!