THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 6, 2009

we are what we eat!

teh ais utk mama..teh o ais utk papa
location: kedai mamak S2


roti planta utk mama, megi goreng utk papa (tak sedau kan diri betui..org pesan mkn yg ringan2 haje..rupanya dia gi order megi goreng..!cesss)
lokasi: sama spt di atas


dh tinggal tulang..hikhikhik...lapar gilers time ni
lokasi: kenny rogers jusco S2

ntah apa nama meal ni...papa yg mkn



mama punya spageti bolognese, chicken n mashed potato..sedapnyerrr..!
itulah yg kami nikmati semalam.
patut lah kami makin gemuk.
makan sumernya yg high kalori.
isskk...patutkah kami insaf..hikhikhik..





5 comments:

mAmA_nAjmy said...

test

Anonymous said...

oiiit! dah ala2 **7 dah ni!!!! hahahah! weei, mady tak marah plak ko snap gamabr dia mkn ni? aku pun mkn bena yg sam amcm ko tu masa tgk ben10 ari tu. aku suka lagik dale deli, tp dave deli dah tadak la kat Mines.

mama_najmy said...

alahai, **7 tu cuma cerita dia mkn yg best2 aje.aku cerita sumer..makan kat mana2 pun bleh cite.mady mana tau pasal blog ni.ahaksss..terselamat di situ.
dave deli dh takdak? alahai..tak bestnya!

Anonymous said...

kat Mines je tadak. kat tpt lain ada rasanye. tp, sejak blk, aku lom sempat gi mkn lagik. tak tau la masih sedap ke tak.

**7 mkn tpt best2 ke? semua tpt yg **7 makan tu, tpt Hariz mkn hari2 jee, ala2 gerai mamak gitu! haahahaha!

mama_najmy said...

hoii..sbb kita bkn **7 la kita tak heran dh tmpt2 mkn gitew..!